„Jak nie stracić rynków zagranicznych oraz rozwijać eksport w kryzysie”
Program szkolenia:
- Eksport jako ochrona Twojej firmy w trudnych czasach i możliwość rozwoju w najbliższej przyszłości
- Jakie możliwości ma moja firma oraz co muszę szybko nadrobić?
- Jakie korzyści mogę zdobyć na rynkach eksportowych w krótkim i długim okresie?
- Autodiagnoza eksportowa Twojej firmy – z czego korzystać i co muszę szybko nadrobić by nie wypaść z rynków zagranicznych
- Na jakich rynkach eksportowych możesz odnieść sukces, a jakie omijać?
- Jak szybko przeanalizować i zrozumieć rynki zagraniczne;
- Gdzie szukać informacji o rynkach zagranicznych, konkurentach i klientach;
- Jak dostosować model biznesowy firmy do nowych warunków rynkowych (pozyskanie nowych segmentów wartości, modyfikacja propozycji wartości, alternatywne modele zarabianie, strategie kosztowe oraz partnerstwo jako szansa na optymalizację oraz wejście w nowe zyskowne branże)
- Modyfikacja strategii eksportu do warunków kryzysowych
- Strategia produktu – zbuduj wartości by klienci „zabijali się o Twój produkt”
- Strategia cenowa – jak sprzedawać drożej na rynkach zagranicznych nawet w kryzysie?
- Strategia dystrybucji – jak pozyskiwać najlepszych partnerów zagranicznych (dystrybutorów, agentów, kupców w sieciach, decydentów w korporacjach)
- Strategie komunikacji i promocji na rynkach zagranicznych
- Praktyczne porady najlepszych eksporterów na trudne czasy
- Sesja pytań i odpowiedzi
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy można uzyskać pod poniższym linkiem.